11 Ekim 2018 Perşembe

Memorial Hastahanelerinde organ kaçakçılığı iddiaları (26) | Şeytan'ın piyonları ile pazarlık ettim. | Mehmet Fahri Sertkaya

akademi dergisi, mehmet fahri sertkaya, turgut aydın, recep tayyip erdoğan, akp'nin gerçek yüzü, medipol, hastahane, memorial, organ kaçakçılığı, içimizdeki israil, süleymancılar cemaati,


Aşağıdaki mesajı, dün öğleye doğru yazdım ve özelden birkaç kişiye attım. Bu sabaha kadar onları bekleyecek, kararlarına göre tavrımızı belirleyecektik. Lakin onlar kararlarını verdiler de dün akşamdan şeytanlıklarını yaptılar, biz de dün gün içinde boşuna bu husustaki yayınları durdurmuş olduğumuzla kaldık. Şeytan'ın piyonları ile anlaşmak ne mümkün...

➥ ''Dünyaya yayılmış organ kaçakçılığı şebekesinin en üstteki yedi kişilik kadrosu benimle iletişime geçti. Hepsi doğrudan Şeytan'a yani Azazil'e tapıyorlar. Hepsi Mason. David Bickham da bu kadronun içinde. Anlaşmayı denedik. Hala üstten üstten tavırları vardı. Nasıl şartlar içinde olduklarını hatırlattım, şartlarımı söyledim, yarın sabah saatlerine kadar mühlet verdim. Düşünecekler. O saate kadar bu konudaki yayınları durdurdum. Yoksa bu gün daha başkaca da sarsıcı paylaşımlar yapacaktım. 
Sözü Medipol'e, sağlık bakanına, insanlık dışı surette elde ettikleri organların hepsini İsrail'e götürmediklerine, bu organları TR içinde nasıl değerlendirdiklerine ve derin ilişkilere getirecektim. Yarın da daha öteye götürecek, her gün daha da ilerletecektim. "AKP iktidarı çatırdadı, her an çökebilir. Herkes panikte. Farkındasınız. Zaten her şeyi kaybediyorsunuz. Turgut intiharı düşünüyor. Yaşasa bir dert sizin için, intihar etse ayrı bir dert. Kasetleri çekti ve birkaç kopyasını muhtelif kişilere teslim etti, biliyorsunuz?" dedim, "Evet biliyoruz" dediler.

İki şart söyledim:

 1-  Türkiye içindeki bütün organ işi bitirilecek. Bir tek mekanınız bile kalmayacak. Türkiye'den bir kişi bile kaçırılmayacak. TR dışından kaçırılmış bir kişi bile organ için TR sınırlarından içeri sokulmayacak.

 2-  Süleymanlılar cemaati hakkında basında, medyada, sosyal medyada, adliyelerde, belediyelerde, valiliklerde, kaymakamlıklarda bunların adamları olan Sabetaycılar, kripto Yahudiler, kripto Ermeniler, Masonlar tek yanlış hamle bile yapmayacaklar.

İkinci şartı çoktan kabullenmişlerdi, şimdi söyler söylemez "tamam" dediler. Hatta "Söz bütün baskılar, kıskaçlar kaldırılacak. Buna uymazsa Tayyip'i bile indiririz, bu derece söz veriyoruz" dediler. Lakin birinci şartı kararlılıkla ret ettiler. İçinde bulundukları şartları bu nedenle biraz daha açıp anlattım ve ısrar edemediler de "Tamam, anladık, düşüneceğiz. Süre lazım" dediler. Karar onların, yarın her şey netleşir. Ya da yarına kalmadan, bizimle anlaşmayacaklarına dair karar alırlar, tavırlarından anlarım ben ve daha büyük çatışmaya dönüşür.

Yedi kişilik en üst idari kadronun yanında o anda, taptıkları Azazil de vardı. Teklifi o anında ret etti, bunlara çok kızdı ve ona rağmen bunlar "Biz düşünelim" dediler.''

Mehmet Fahri Sertkaya | Akademi Dergisi
 

BU YAYINIMIZI SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞMAYIN, çünkü CIA SANSÜRLEYECEK ve kimse görmeyecek.


Bizi, gerçek sahibi CIA olan Facebook başta olmak üzere, Amerikan sosyal ağlarının  ve video kanallarının hiçbirinde sağlıklı/sansürsüz/özgür bir şekilde takip edemezsiniz. Senelerdir sansürleniyoruz ve bunu yüzlerce somut teknik delil ile, ayrıca binlerce kişinin şahitliği ile ispat edebiliyoruz. Buradaki yayınlarımızı/videolarımızı da Amerikan sosyal ağları üzerinden yaymayı başaramazsınız.

BİZİ TELEGRAM GRUBUMUZDAN TAKİP ETMELİSİNİZ

Paylaşımlarımızı anında görüp takip etmenin tek sağlıklı yolu Telegram grubumuza üye olmanızdır. WhatsApp'ın da gerçek sahibi CIA'dır ve Telegram, WhatsApp'ın alternatifi olan bir yazılımdır, bize has ve tarafımızdan üretilen bir yazılım değildir. Dünyada, onlarca devlette yüz milyonlarca kişi tarafından güvenle kullanılır. Güncel paylaşımlarımızdan anında haberdar olmak için www.telegram.org adresinden, kullandığınız cihaza uygun olan bir uygulamasını kurup, şuradaki Telegram kanalımıza takipçi olabilirsiniz: http://www.t.me/AkademiDergisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Bu güne değin en çok tıklanılanlar