9 Ekim 2018 Salı

Memorial Hastahanelerinde organ kaçakçılığı iddiaları (10) | Altı cesedi ne yaptınız Turgut? | Mehmet Fahri Sertkaya

akademi dergisi, diyarbakır, gerçek yüzü, içimizdeki israil, kripto Yahudiler, masonlar, mehmet fahri sertkaya, memorial, organ kaçakçılığı, organ mafyası, sabatayistler, siyonizm, turgut aydın,


Sor ona, cinin adı Ki...

Yazılışı bir tuhaf, Mısır ile antik Yunan kültürünün karışımı bir isimmiş ama okunuşu Ki şeklinde... Ki'yi, senin üstünün üstündeki pisliğe sarmış sapık Yahudiye gönderdim.

Aslında Ki isimli cin, zaten o Yahudi herife kendi önden gitmiş. Tanışmış. Ben, bu Ki ile, Ki bir müslüman hanıma aşık olmuştu da musallat oluyordu, o zaman tanıştım. Çok çok iyi değilse de çoğu cine kıyasla eğitimli, taktik, mücadeleci, zor görevlerin cini bu Ki... Kadını kurtarmak isterken, ölüm aşamasına kadar direniyor, bildiği her tekniği kullanıyor ve o ana gelince kaçabiliyor bu... Hala biraz daha mühleti var. Bana da hıncı çok. Hakkımda herkesin bilebileceği kadar ve biraz da o hanımın sorduklarına cevaplar verirken beni duyabildiği kadar malumat sahibi. Hiç yanıma bile gelemedi, beni gözleri ile bile göremedi. İmkan bulsa bir damla suda boğacak beni.

Senin üstünün üstüne bu Ki; "Bak anla beni, mfs öyle bildiklerinden değil, boşa uğraşma. O kapalı. Onun üstündekiler var ve çok büyükler. İmkansızı deniyorsun" demiş ama dinletememiş. Yardımcı olmak istemiş ama söz geçirememiş. Sabah görüştük, nasıl gülüyor bu Ki... "Ne oldu?" diyorum, "Dinlemedi beni aptal Yahudi, saatlerce uğraştı. Bir iki kere seni görmeye, sana sızmaya çalıştı. Hiçbir şey yapamadı. Sonra senin ekibe yöneldi." dedi. Aptal deyince "Alınma gerçekten öyle" demiştim ya, bak izah edeyim. Benim ekibim diye bu her şeyden habersiz zavallı kadına göndermiş cinlerini, senin üstünün üstü. Yine tepelenebilirler diye ellerindekinin çömezlerini göndermiş. Bu hanım bana döndü, üzerine gönderilen cinleri konuşturuyorum, nerede ise ağlaşacaklar. Hepsi de o tünelin girişinde nasıl olağan üstü şeyler yaşandığını duymuşlar, biliyorlar ve tiril tiril titriyorlar. Ama vazife/talimat verilmiş, çaresiz geliyorlar. Bunlardan birinin kafasını kılıçla vurduk, diğeri son anda vesile oldum ve Müslüman oldu. Diğerleri ise ölmedi ama yanaşamaz hale getirdim. Bütün bunlar toplamda beş dakikamı bile almadı, inan bana...

Zannederim ki sen muazzam bir sistemin içinde falan olduğunu, dünyanın en istisna adamları ile aynı sistemde olduğunu düşünüyorsundur. Kararlar alırken bu düşünceler içerisindesindir. O üstünün üstü olan Yahudi herife de sor, Ki'ye de sor, bu anlattığım bilgileri doğrula. Hepiniz birbirinizden zavallısınız. Hasmım olan Ki bile "Helal olsun sana, ben onlara dedim, dinlemediler. Aptal bunlar" deyip uzun uzun kahkahalar atıyordu. Sonra mesajımı Ki ile ona gönderdim.

Altı cesedi ne yaptınız Turgut?

Daha önce organları için kaçırıp parça parça ettiğiniz kimsesizlerin nüfus cüzdanlarını ne yaptınız? Bu altı leşin ortadan kaldırılması için, kendileri çoktan mevta olmuş, nüfus cüzdanları sizde kalmış kimsesiz kişilerin nüfus cüzdanlarını mı kullandınız?

Bu cesetleri, o kimsesizlerin cesetleri imiş gibi gösterip kimsesizler mezarlığına mı defin ettiniz ya da başka nasıl bir yol izlediniz?


''Cinin adı Ki | Organ kaçakçılığı iddiası ile adını duyuran Memorial'' isimli ses kaydını soundcloud isimli kanalımızdan dinleyin...




Mehmet Fahri Sertkaya | Akademi Dergisi


BU YAYINIMIZI SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞMAYIN, çünkü CIA SANSÜRLEYECEK ve kimse görmeyecek.

Bizi, gerçek sahibi CIA olan Facebook başta olmak üzere, Amerikan sosyal ağlarının  ve video kanallarının hiçbirinde sağlıklı/sansürsüz/özgür bir şekilde takip edemezsiniz. Senelerdir sansürleniyoruz ve bunu yüzlerce somut teknik delil ile, ayrıca binlerce kişinin şahitliği ile ispat edebiliyoruz. Buradaki yayınlarımızı/videolarımızı da Amerikan sosyal ağları üzerinden yaymayı başaramazsınız.

BİZİ TELEGRAM GRUBUMUZDAN TAKİP ETMELİSİNİZ

Paylaşımlarımızı anında görüp takip etmenin tek sağlıklı yolu Telegram grubumuza üye olmanızdır. WhatsApp'ın da gerçek sahibi CIA'dır ve Telegram, WhatsApp'ın alternatifi olan bir yazılımdır, bize has ve tarafımızdan üretilen bir yazılım değildir. Dünyada, onlarca devlette yüz milyonlarca kişi tarafından güvenle kullanılır. Güncel paylaşımlarımızdan anında haberdar olmak için www.telegram.org adresinden, kullandığınız cihaza uygun olan bir uygulamasını kurup, şuradaki Telegram kanalımıza takipçi olabilirsiniz: http://www.t.me/AkademiDergisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Bu güne değin en çok tıklanılanlar