12 Ekim 2018 Cuma

Memorial Hastahanelerinde organ kaçakçılığı iddiaları (27) | Tayyip, en üst yedi kişilik ekipten bile daha kararlı çıktı. | Mehmet Fahri Sertkaya

bop projesi, recep tayyip erdoğan, medipol, medical park, hastahane, memorial, david bickham, organ kaçakçılığı, organ mafyası, recep tayyip erdoğan, turgut aydın,  akademi dergisi, mehmet fahri sertkaya,

Hayır Turgut hayır... Öyle değil.

Gizli kamera falan takmadım bütün mekanlarına... Kendi kendine "Hey mfs, sen nasıl birisin, her yere gizli kamera mı taktın, beni duyuyor musun?" diye sesli şekilde konuşuyormuşsun. Benim öyle hünerlerim yok, o ikaz edip durduğum halde rahat durmayan ve sonra çarptığım büyücünüze sor, onun varsa öyle kabiliyetleri, bilmem ben...
Ben seni hiç dünya gözü ile ya da kamera görüntüsünün nakledilmesi ile falan görmedim. "İyi çalışmış seninkiler" de diyormuşsun, sesli sesli... Evet, çok müthiş bir çalışma yapılmış, ben bile hayran kaldım. Şu anda bu aşamasında değil, o aşamasında vazife alan biri olmayı çok isterdim. Devletimizin böyle kıymetli, vatansever, cesur, süper donanımlı memurları olması ne güzel. Bunların birlik, beraberlik olup böyle operasyonlar yapması ne güzel. Lakin, o gibi cümlelerle söylenip sonra bana sövüyormuşsun. Bana sövme! Bak hala sakin kalabiliyorum ve sana kızarsam, senin hayrına olmaz.

Ekibiniz gammaz dolu. Para için yanınıza gelip insanlık dışı işlere bile razı gelenler, daha fazla parayı görünce ne yapacaklardı? Bunu... Unutma Turgut, en sağlam zincir bile, en zayıf halkası kadar sağlamdır.

Psikolojin biraz düzelmiş, sevindim. Sen bize lazımsın, sakın ölme. Videolar çekmişsin ve kopyaları götürüp vermişsin birilerine... "Ben zaten bitmişim, bari üstlerim de sallansınlar" diyormuşsun sesli sesli ve çok da alkol alıyormuşsun. Yapma! Alkolü azalt, mücadeleni artır ve bize yanaş.

David Bickham da nihayet rol yapmayı bırakmış. Önceleri "Panik yapmayın, kapatırız biz bu işin üstünü" diyordu alt birimlere. Şimdi iyice sinir küpü olmuş hatta çıldırmış ve "Bunların nasıl bir sistemi var, her şeyi bu kadar net, detaylı bir şekilde nasıl bilebiliyorlar?" demiş. Çok güldüm be Turgut, sen de gül geç onun haline... Hala seni kurtarabileceğine ihtimal falan verme, onun hali senden beter.

Ha bu arada, kasap ekibinden olup da öldürdüğünüz altı kişinin hiçbiri bize çalışmıyordu.

Yedili Mason/Siyonist ekip, anlaşmayı denediğimizde bana kararlarını bildirmeden önce, Tayyip'le de konuşup istişare etmek için mühlet istedi. Tayyip "Bütün Türkiye'de organ işini bitireceksiniz" dediğime çıldırmış. "Asla olamaz öyle bir şey, bunu düşünemeyiz bile" mealinde tavırları olmuş, vazgeçmeyi aklından bile geçirmemiş.

Öyle ise ben iyice derinleşeceğim bu gün... Olağan üstü sarsıcı gerçekler duyacaksınız. Türkiye Cumhuriyeti Devletinin mevcut Cumhurbaşkanı ve Sağlık Bakanı, el ele, kol kola yıllardır organ kaçakçılığı yapıyorlar. Medipol hastahaneleri uluslar arası organ mafyası için faaliyette, bu hastahanelerin organ nakli hariç diğer birimleri şekilden/görüntüden ibaret. Bakan normal bir hastahane gibi görsün diye... Medical Park ise daha en baştan sırf bu organ mafyası için kuruldu. İki sistemin başında da emanetçiler var. Asıl sahip Büyük İsrail Projesi eşbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan. Onun da üstündeki sahip bu Siyonist ve Mason organ mafyası... O yedili ekip de bu mafyanın en üst seviye yönetim kadrosu...
 
Mehmet Fahri Sertkaya | Akademi Dergisi
 

BU YAYINIMIZI SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞMAYIN, çünkü CIA SANSÜRLEYECEK ve kimse görmeyecek.


Bizi, gerçek sahibi CIA olan Facebook başta olmak üzere, Amerikan sosyal ağlarının  ve video kanallarının hiçbirinde sağlıklı/sansürsüz/özgür bir şekilde takip edemezsiniz. Senelerdir sansürleniyoruz ve bunu yüzlerce somut teknik delil ile, ayrıca binlerce kişinin şahitliği ile ispat edebiliyoruz. Buradaki yayınlarımızı/videolarımızı da Amerikan sosyal ağları üzerinden yaymayı başaramazsınız.

BİZİ TELEGRAM GRUBUMUZDAN TAKİP ETMELİSİNİZ

Paylaşımlarımızı anında görüp takip etmenin tek sağlıklı yolu Telegram grubumuza üye olmanızdır. WhatsApp'ın da gerçek sahibi CIA'dır ve Telegram, WhatsApp'ın alternatifi olan bir yazılımdır, bize has ve tarafımızdan üretilen bir yazılım değildir. Dünyada, onlarca devlette yüz milyonlarca kişi tarafından güvenle kullanılır. Güncel paylaşımlarımızdan anında haberdar olmak için www.telegram.org adresinden, kullandığınız cihaza uygun olan bir uygulamasını kurup, şuradaki Telegram kanalımıza takipçi olabilirsiniz: http://www.t.me/AkademiDergisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Bu güne değin en çok tıklanılanlar